För länge sedan..

Tre gånger har jag vaknat i natt och trott att jag vaknat i Lundby. TRE gånger! Men varje gång jag öppnade ögonen insåg jag att jag varit i Gruckel hela tiden.
Besvikelsen är obeskrivlig, just nu vill jag inte vakna här.

Något som är kul däremot är att jag hittade min och lillebrors gamla musiksida som vi använde typ 2004-2006. Det var där vi la upp våra otroligt bra låtar som egentligen inte alls var så fantastiska. På sin höjd var de kanske bitvis fantastiska.
Låtarna som finns där nu är från 2006. Det är ett beat och ett smakprov av en låt, båda av modell sämre. Det var inte många av våra låtar som jag faktiskt gillade och var stolt över, men några fanns det i alla fall (även om de här inte tillhör den bättre kategorin..).

Lyssna (och få ett gott skratt) här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0