Bortglömda msn-loggar

Hittade gamla msn-konversationer när jag kollade runt på servern. Brukade tydligen spara dom på min gamla dator.. Älskar att man skrev dejj istället för dej eller dig!
Några av loggarna var riktigt gamla. Väldigt många minnen kom tillbaka och det var ju rätt kul att se hur man resonerade i olika frågor.
Här är en favorit.
Sabrina -05                                                    Jag -05

En gång skulle jag och Sabrina vara coola starta ett nytt gäng eftersom vårt gamla splittrades på grund av svartsjuka och annat.
Våra kriterier för det nya gänget var:
- Det måste vara minst fyra personer men helst fem. Annars kan det bli tråkigt.
- Två av dom borde vara killar, det blir så mycket bråk om det bara är tjejer. Det måste vara två killar för att en kille säkert skulle tycka det blev tråkigt tillslut om resten var tjejer.
- Killarna ska vara shyssta, helst snygga också.

Kommentarer
Postat av: sabrina

Haha, vi äger. Snygga var vi också..!

2010-10-19 @ 18:24:36
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0