Lunch 12 och sen dra dit?

Vaknar klockan 11, om en timme ska jag käka lunch med Emma. Efter det ska vi till Pärlan som är ett second hand ställe i Gustafs. Klär på mig, plockar ihop allt jag ska ha med och skickar ett sms vid halv tolv.
"Tja. Var ses vi?"
Kommer på att vi behöver en bil, skickar ett till sms.
Inget svar.
Skyndar mig iväg mot bussen som jag håller på att missa. Funderar varför hon inte svarat, det är ju inte ens långt kvar tills vi ska ses. Ringer.
Inget svar.
Precis när jag kommit ut på vägen bortanför allén stannar jag upp, något känns fel. Börjar minnas konversationen vi hade på msn igår.

Emma sa:
pärlan har öppet
onsdag lördag
Sanne sa:
jag jobbar på lördag, men onsdag på dagen?
Emma sa:
okej, öppet mellan 13- 18
Sanne sa:
lunch 12 och sen dra dit?
Emma sa:
deal!

Skickar ett till sms.
"Det är tisdag idag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0