16 oktober 2010 klockan 02.17

Långt borta hörs min telefon. Jag förstår inte om det är väckarklockan eller om det är någon som ringer. Är det en dröm?
Efter ett tag vaknar jag och ser displayen som lyser upp en bit av sängen. En välbekant bild visas, det ringer. Jag funderar ett tag. Svarar.

HEJ. Vad gör du?
Eeh, sover..
Okej, nice!
Mm.. Är ni på väg hem från krogen eller?
Aa vi är på väg till Burger King nu.

Typ tio minuter senare in i samtalet, efter ett antal JAG SAKNAR DIG och lite allsång, har de tillslut kommit in på Burger King och det låter väldigt mycket.

Du, hur länge blir du vaken?
Alltså jag ligger och sover, antagligen inte så länge..
Va?! Men ååh jag som vill prata med dig ju. Här låter det för mycket.
Jo.. Men..
Fint! Då ringer jag dig om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0