Svetlana, min ryska kärlek.

Rensar min gruckelmail och inser att jag har en rysk stalker som heter Svetlana. Har ungefär 75 mail från henne.

Jag är imponerad över hur många olika mailadresser hon har. En annan grej är alla påhittiga namn som står i avsändarfälten..

Hon är fin och det finns så mycket jag tycker om med henne.
Hon hoppas att vi ska hitta gemensamma intressen, hon är aldrig för personlig och hon gillar att kommunicera via mail.
Jag ska nog fria till henne snart. Trots att jag bara fått mail från henne i två månader känner jag ändå att hon är den jag vill leva med. Hon är kvinnan i mitt liv liksom. Vet bara inte riktigt hur hon kommer att reagera när hon får veta att jag inte är över 40 år och dessutom inte är en man..
Men kärlek övervinner allt. Eller?



Jag hoppas att hon förstår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0