Måndag kväll, med en touch av pickles

Vi bestämmer oss för att käka amerikanska pizzor den här gången, alltså sånna med tjockare botten och kanter.
Jag läser menyn och fastnar för en av specialpizzorna.
"Marinerad kyckling, purjolök, banan, jordnötter, pickles"
Det kan ju vara gott. Är saltgurkan äcklig får jag väl peta bort den..
Beställer denna annorlunda pizza och får med den hem.

Framför tv:n öppnar jag kartongen och blir väldigt förvånad över hur färgglad maten under locket är. Inser att pickles inte bara inkluderar saltgurka på den här pizzan, utan även morötter, syltlök och blomkål.
Vem fan äter morötter på pizza?!
Plockar av all syltlök eftersom jag vet att jag inte gillar det. Resten får vara kvar. Är det en pizza som är såhär så borde det ju åtminstone vara TÄNKT att det ska vara gott.
Smakar.
Det är faktiskt väldigt gott. Ganska sött, men det bryts av med de salta jordnötterna och kycklingen. Det trodde jag aldrig om en pizza med rotfrukter som trängs bland jordnötter och bananskivor.

Knock out heter den, från ATA.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Sanne jag trodde aldrig jag skulle säga detta men du är sjuk som tycker att den ens var lite god ... Beställt 1 gång aldrig mer :P

2010-11-05 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0