Många mil på kort tid

Den här helgen..
Först ungefär 150 mil på 27 timmar, Borlänge-Sölvesborg-Stockholm-Borlänge.
Såg Aerosmith live på Sweden Rock, träffade och såg tydligen en och annan känd rocker, ett stopp på Arlanda, hem och fira studenter, ner till Stockholm igen, hem till Borlänge och snart ett tåg till Enköping för en veckas praktik på Ledningsregementet.
De där 150 milen är nog uppe i 215 mil när helgen är slut..
Jag har bilder, massor av bilder, men de kan jag inte lägga upp än på ett tag.
Det får bli senare.

Detaljer, roliga historier och sånt lär jag väl kanske också dela med mig av. Vad är det annars för mening att ni läser det här om ni inte får skratta åt lite elände?
Det får också bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0