2010, vecka 29

På vår roadtrip hände allt och inget, ibland samtidigt och det blev en skön mix av det hela. Fler bilder kommer en anan gång i ett eget inlägg.

Vad vi har lärt oss:
- att en bil fullproppad med saker kan bli ditt hem om du bara vill
- att strippa längs väggrenar, på bensinmackar och parkeringar utan att tänka efter
- att det ALLTID löser sig. At all times, always.




Några minnesvärda (och skapligt interna) citat:

Måndag:
"Är vi cp eller badsugna?"
"Fan, nu är jag helt blöt mellan benen."

Tisdag:
"Du kör intimrakning på en offentlig badplats...?"
"Jordnötter.. Det är både fett, salt och protein, precis vad vi behöver. Vi köper ett kilo så räcker det hela veckan."
"Tjena tjejer, ska ni med hem eller?"

Onsdag:
"Finns det en dusch här?"
"Jag har intervjuat dig!"
"Filmar du?! Hahahaha"

Torsdag:
"Du kan aldrig gissa vart jag är.."
"Hit brukade vi gå i smyg för att köpa godis."
"Han som gick först såg sjukt bra ut. Det var innan jag visste.."
"Jajjemen!"
"Jag ska bara gå och ringa ett samtal."

Fredag:
"Det är ett blött märke på fönsterrutan!"
"Alltså, vad är det för fel på mig?!"
"Åh, jag trodde du hade åkt och tagit nycklarna med dig."

Lördag:
"Det kändes tomt utan dig igår."
"Det är en stor vit fläck på asfalten bredvid bilen!"
"Du.. det är folk i lastbilen bakom dig. Är det inte bättre om du byter trosor inne bilen istället?"
"..och så kommer ni hit och tvingar oss att dricka idag igen.."

Söndag:
"I don't like goodbyes.."

Kommentarer
Postat av: sabrina

ÅHÅÅÅ, jag blir helt sentimental. Jag vill tillbaks, jag saknar att vakna upp på ett nytt ställe med dig varje morgon och veta att nya äventyr väntar. Jag saknar att strippa utan hämningar, jag saknar till och med dom där jävla jordnötterna!

2010-08-07 @ 02:23:21
URL: http://katainen.blogg.se/
Postat av: Martin

Något utanför ämnet men har du sett RFSUs TV-reklam om intimrakning? Själv anser jag att reklamen är något difus.

2010-08-17 @ 11:46:05
URL: http://www.intimrakning.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0