En helt ovanlig söndag

Det är tråkigt att behöva inse det men det här är vår sista söndag tillsammans som pluton. Blir tårögd bara jag tänker på att det är mindre än en vecka kvar till muck. Det har alltså gått 15 månader nu, jag har lite svårt att fatta det. Jag vill nog helt enkelt inte förstå.

Dagen började bra med en översvämning på toaletten. Det funkar tydligen inte att duscha med öppen dörr.. Gårdagens pizza till frukost och en känsla av att jag inte vill något annat än att sova några timmar till. Ändå är klockan redan sju.
Jag försvarar mig med att det är söndag och att söndagar ska vara lite sådär.

"... som när man vaknar upp efter en kväll på krogen och går upp för att dricka vatten. Man känner efter om man orkar gå upp på riktigt eller om man ska sova mer.. Nu känner jag för att sova mer."

Låten jag i princip lyssnat sönder senaste veckan: Pinks cover på bohemian rapsody av Queen. Varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0