Glömda ord

Tri vänner kan du få bjuda med dig om du vinner...
Hon gjorde inga vad hon skulle...

Jag älskar åländska, man blir så glad av det.
En annan grej jag tänkt på att man blir väldigt glad över, för det mesta i alla fall, är att festa. Det är löjligt vad lättroade människor är. Man intar alkoholhaltiga drycker som rör om lite i huvudet samtidigt som man träffar trevliga människor och rör på kroppen till musik. Det är så simpelt och så kul. Hur är det möjligt?

Sabrina ljuger som ett troll. Det är sant!
Men hon är i alla fall så pass ärlig att hon erkänner det efter varje gång. Sjukt roligt, jag skrattar varje gång jag tänker på det.
– Åh Burger King! Där har jag sökt jobb en gång..
Efter en stunds tystnad utbrister hon, väldigt förvånad,
– Nej fan! Jag ljög, jag har inte alls sökt jobb där. Ansökningstiden gick ut och man var tvungen att söka på internet. Varför ljög jag om det för?
Jag kan berätta att det inte var första gången hon ljög den kvällen vi konstaterade detta fenomen.


Kewl!

Kommentarer
Postat av: sabrina

Hahahhaa :D Det var oroväckande, men kul. Bilden är ju SÅ jag.

2009-12-07 @ 23:33:56
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0