Det är inte menat för vem som helst

Jag dricker inte kaffe. Inte regelbundet i alla fall. Men vissa gånger när man är jävligt trött och bara måste ha något uppiggande så kan kaffe vara en helt okej lösning. 
Förra tisdagen skulle jag ta kaffe på redaktionen. Jag gick till termosen med min kaffemugg, tryckte på knappen, och ut kom bara en liten kaffeslatt. Kaffet var därmed slut och jag var tvungen att koka nytt. Jag gav upp och försökte inte ta mer kaffe den dagen.
Jag gjorde ett nytt försök på fredagen samma vecka. Tog en kaffemugg, gick till termosen, tryckte på knappen och ut kom - den sista kaffeslatten. Det var precis så att botten på muggen täcktes.
Det är nog inte meningen att jag ska dricka kaffe......

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Det var i alla fall tå fina försök du gjorde där Sanne

2009-08-25 @ 11:47:26
URL: http://emmathelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej jag menade såklart TVÅ fina försök...

2009-08-25 @ 11:51:20
Postat av: Keyna

fin blogg!

2009-11-14 @ 21:14:08
URL: http://keyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0