Åland - a safe place, in an unsafe world.

Igår var jag till doktorn. Eller typ. Jag fick träffa en sköterska. Tog tre blodprov och väntar med spänning på resultaten. Vad är det för fel på mig egentligen?
Jag och Emma lagade mat också. En konstig blandning med quorn bitar, grönsaker, potatisbitar, kikärtor, currysås och halloumi ost. Det var inte sådär fruktansvärt äckligt som man skulle kunna tro, men det var väl inte något bland det godaste man kan tänka sig... Efter att vi ätit så visade hon mig en kille på youtube som också kunde det där med att laga mat...



Idag åkte jag hem från skolan. Jag är så stressad att jag har börjat blöda näsblod flera gånger. Fast egenligen förstår jag inte vad jag är så jävla stressad över.... Åland kommer att bli min räddning! :) Jag har längtat dit ända sen jag åkte hem därifrån den 29 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0