fet tisdag.

Har inte ätit en enda semla idag. När jag tänker efter har jag knappt sett semlor i år bortsett från två små stackare som en kille på biblioteket köpt till honom och hans tjej för att höja studiemotivationen tidigare idag. Han hade tappat semmelkartongen på vägen dit så de var lite ur form kan man säga. Semlorna alltså. Killen och tjejen var skitsnygga. Pluggar säkert juridik eller något?

Semlor är inte direkt mina favoriter om jag ska vara helt ärlig. Jag har ett krav om jag mot förmodan skulle få för mig att äta en: VANILJ. Innehållet ska vara vanilj och inte mandelmassa. 
Men då är det ju tekniskt sett inte en semla längre.. Håller mig därför hellre till dessa (den högra):



Solsnäcka från 7 eleven. Som en vanlig kanelsnäcka fast med vaniljcreme i mitten. Asgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0