what the?

Bla bla bla. Jag var till apoteket på kupolen idag och köpte två underbara solkrämer från ACO:s serie Ciniderm. Fantastiska produkter och inte alltför dyrt.
Har inte provat något av det jag köpte än men flaskorna är ju fina liksom. Om jag har otur så är båda krämerna helt värdelösa.. Men man kan ju inte hitta nya favoriter om man inte provar sig fram. Right?
Bla bla bla.

Väljer att göra ett lite mer seriöst tillägg ang. texten ovan:
När flaskorna är märkta med UVA i en liten cirkel betyder det att solkrämens UVA-skydd är en tredjedel av SPF-värdet (som då mäter UVB-skyddet). Jag är sjukt petig när det kommer till sånt där och är mycket glad över att detta har standariserats enligt EU:s regler. Precis, jag är livrädd för hudcancer. Och cancer i största allmänhet.


SJUKAST idag:


I'm speechless. Är detta ett skämt eller?! Om inte så älskar jag Spotify mer än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0