Lost and found

Jag har tappat bort min kamera, och det är jag otroligt bitter för. När man väl är hemma och gör en massa grejer som man gärna skulle vilja dokumentera och kunna minnas när man är i Enköping, ja då går det inte eftersom någon (dvs jag) har slarvat bort en kamera.. Det är så typiskt!

Om man tapar bort något så brukar man hitta något annat. Det jag hittade den här gången var en tröja för helt okej pris på Gina Tricot. Jag ska inte köpa mer kläder på ett tag nu känner jag. Det är inte roligt längre.

Igår kväll blev det öl och Rent med Emma. Hon grät, jag skrattade. Det är alltid lika roligt att se på film med henne. Nu ska jag försöka hitta på en plan för kvällen. Vi gjort några tafatta försök under dagen, men utan resultat. Ska det vara så förbannat svårt att hitta något att göra en fredagkväll?

Kommentarer
Postat av: Emma

"Hon grät, jag skrattade" Ja vad kan jag säga... vi gör varandra komplett helt enkelt! ;)

2009-07-20 @ 23:16:15
URL: http://emmathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0