VISA-kort

Jag beställde ett VISA kort idag och man fick välja motiv själv. Vad vill man ha på ett VISA kort egentligen?
Det roligaste vore ju att ha en 1000-lapp eller något, men man får inte ha någon text med i bilden, och inte heller symboler. Då kom jag på att man borde ha en bild på något man blir glad av, något man kanske vill minnas, eller helt enkelt bara en bild som är väldigt snygg.

Mamma började leta runt i sin dator efter bilder hon tagit med sin kamera, och hittade en massa bilder från Sabinas Fall. En av dem är från när vi steppade, och den bilden stämmer in på allt det där. Jag blir glad av den, jag minns hela den där underbara karusellen och jag tycker faktiskt att den är snygg.
Så om ungefär en vecka kommer jag ha ett VISA kort som ser ut ungefär såhär. Det är det inte många som har!






Kommentarer
Postat av: Mats

Coolt! :)

Bara en sak som är dum med den där bilden - jag är inte med på den! garvar

2008-10-15 @ 13:02:10
URL: http://b-flatsblog.blogspot.com
Postat av: Sanne

Haha ja det är sant. Skulle klippt in en liten bild på dig också ;)

2008-10-15 @ 13:34:14
URL: http://bojfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0