Licence to kill... eller hur var det nu?


Man måste ju inte nödvändigtvis döda någon bara för att man har ett körkort och får köra bil, men det händer ju lite då och då...
Var till YA trafikskola en sväng idag för att fixa med lite grejer och träffade Karin där. Det var ett tag sedan jag såg henne nu. Hon skulle ha sin första körlektion och jag hoppas att det gick bra för henne :) Själv har jag aldrig haft en körlektion, men det blir det väl ändring på antar jag. Siktar på att ha ett körkort innan jul, och det ska nog inte vara omöjligt med tanke på att det gått väldigt bra att köra hemma.





Kommentarer
Postat av: karinbarin

hej du :) ja jag kan uppdatera mig om att jag gick från körlektion och kände mig som världens sämsta förare, men efter att ha pratat med lite vänner så var det tydligen en rätt normal känsla första lektionen. var beredd på att bilen kanske inte känns som din bil där hemma. men du kommer säkert klara det där galant, det gör du alltid :) kul att träffa dig! kram! (håll mig underrättad hur det går för b-gruppen ;))

2008-10-16 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0