Handlingsplan #3, 2 oktober 2008

Ikväll har B-gruppen (som jag och Clara tränar) uppvisning i Cozmoz. Innan det ska vi repa och käka pizza tillsammans med orkestern. Jag tror att det kommer bli en helt okej konsert.
Efter konserten ska jag till Sabrina i Säter och ha "handlingskväll" som hon så vackert uttrycker det. Det är tredje gången nu, och det är en fin vana vi infört i vårt kalendersystem faktiskt. Man träffas, pratar om allt möjligt som man behöver få ur sig, läser handlingsplanerna från förra månaden, skriver nya handlingsplaner, äter och dricker gott, skrattar och har det väldigt trevligt. Allt till ett bra soundtrack.
Nog för att vi träffas väldigt mycket annars, hon sov till exempel över hos mig från söndag till onsdag, men de här kvällarna är anorlunda. Jag ser verkligen fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0