Omstrukturering!

Just nu håller jag på att strukturera upp mitt liv så att det ska bli lite enklare att leva. Jag har gjort ett schema över vad jag ska göra och när från att jag vaknar på morgonen, tills att jag går och lägger mig på kvällen. Det kan nog bli riktigt bra. Sitter och pysslar i excel, och det ser ut att bli ett färglatt schema.

Har även strukturerat om mitt rum. Jag bytte ut mitt skrivbord mot en fåtölj. Det var mest för att jag inte vill ha skrivbordet på mitt rum, eftersom det känns som att man aldrig kan sluta tänka på skolan när man ser det. Jag tror att man måste kunna koppla bort det där, annars blir man galen tillslut. Har även gjort ljuslyktor av några grogglas. Riktigt snyggt faktiskt! Kanske lägger upp en bild eller två lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0