Scenisk gestaltning 100p

Idag började jag läsa kursen "Scenisk gestaltning". Jag gick dit bara för att kolla läget och se vad det är för något, och det slutade med att jag nu ska lära mig fyra sidor ur ett manus till nästa måndag. Det kommer nog bli en sjukt rolig kurs! Vi är bara fyra stycken som läser den, så man kommer nog få ut en hel del av den, hoppas jag i alla fall. Antagligen ska vi sätta upp en pjäs, och det ser jag verkligen fram emot! Plus att vi ska åka och kolla på någon pjäs. Vi får själva bestämma vilken, och jag skulle gärna se Hamlet på Dramaten igen. Den var så gryyyymt bra! Men eftersom vi redan sett den med skolan är ju chansen väldigt liten att vi kommer se den igen. Får hoppas att vi hittar på något annat roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0