... and a happy evah aftah

Jo det skulle ju vara roligt om man var säker på att det blir ett lyckligt slut tillslut. Men det kan man ju inte veta i förväg. Man kan bara gå runt och hoppas på det. Ibland känns det som att jag är nära att ge upp, och då brukar jag tänka på det där. Man vet aldrig att man säkert kommer få ett lyckligt slut, men det är alltid värt att försöka. Like keep on rocking!

Nu var det en vecka sedan jag skrev något här, och rätt mycket har väl hänt sedan dess. Bland annat har jag och Sabrina haft en myskväll då vi drack rödvin och åt chilichoklad. Vi pratade, lyssnade, funderade, filosoferade, planerade och försökte få ur oss allt som känndes fel och konstigt. Jag tror att alla behöver sådana här dagar ibland. Dagar då man bara kan sätta sig ner utan förväntningar och bara låta tankarna bli till ord. Man bruka inse en hel del då, och även hitta lösningar på saker man inte trodde var möjliga att lösa. Riktigt mysigt var det i alla fall! Längtar redan tills början av oktober, för då ska vi göra om det. Man skulle kunna säga att det är början på vårt
happy evah aftah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0