Fortfarande torsdag...

Det där med "en vända med dammsugaren" slutade med att jag dammsög hela övervåningen. Pappa blev väldigt förvånad och frågade om det var en arbetsskada eller om jag helt enkelt blivit sjuk. Isåfall stämmer nog det första bäst in på hur det skulle kunna vara.
Jag har inte varit till Lager 157 än, det får bli efter Åland tror jag. Smartare att handla när man har pengar... eller?
Däremot har jag lagat mat. Jag börjar bli en hejare på att göra vegetariska pajer. Idag gjorde jag en med brie-ost, pinjenötter, spenat och soltorkade tomater. Jättegott faktiskt! :) Nästan så goda att det skulle vara värt att öppna en "veggo-paj restaurang" för att folket ska få ta del av dom haha

Kommentarer
Postat av: Kanalsturr

Du kan få bli min privata paj-bakare. Eller varför inte kock(-inna?). När skolan börjar, min vän, när skolan börjar! Jag ser fram emot all din goda mat. Hehe

2008-07-18 @ 22:40:39
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0