"Kul. Jätte roligt. Ja, jag tycker det!"


Jag och Sabrina var och tränade idag. Det spårade ur lite mot slutet, men kul hade vi! Sen åkte vi hem till mig och käkade pannkakstårta. Dock inte lika vacker som på bilden hehe. Efter ett tag skulle Sabrina med bussen, så det fick bli tack för idag. Det kanske var bra, för jag skulle nog inte klarat av att skratta mer. Idag har varit en väldigt rolig dag faktiskt. Tack till Sabrina och övriga medverkande i dagens avsnitt av Life as it should be.

"Ställ dig i bastun!"

Kommentarer
Postat av: sabrina

Haha. dagen idag var grymt rolig, och jag tror jag kommer ha mest träningsverk av allt skratt. Ställa oss i bastun. Vilken konstig bok ;) Gläddglaff.

2008-08-08 @ 21:51:34
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0