I'm loving it...

I morse gick jag upp 05.00 för att hinna avverka några avsnitt med Scrubs innan det var dax att ge sig av mot skolan. En riktigt bra start på dagen må jag säga! :) I skolan hände inte mycket mer än vanligt.... Vi hade möte med "spanien-gruppen" och jag hoppas verkligen att vi kommer iväg!! :D

Tåget hem var försenat, så vi fick vänta i en kvart. När jag slutligen kom hem så kollade jag på 5 avsnitt Scrubs innan det var dax att åka till Maximteatern.
17.30 - uppvärmning
18.00 - uppsjungning & soundcheck
19.00 - föreställning.
Det känndes helt okej, fast vi inte har haft några föreställningar på två helger. Niclas, Pernilla och Emil var där och kollade :) Sista föreställningen blir i morgon kl 14. Så otroligt sorgligt och otroligt skönt på samma gång...

Träffade Emma en sväng idag också. Stackars liten trivs inte på praktiken... Be strong!!

Nu ska jag nog ta och avsluta det här på nåt fint sätt...  God natt är väl kanske det mest passande alternativet? Ja, så får det bli.

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0