Uppdrag: Köra slut på tanken

Idag var det dax att testa Miragen (en av våra båtar). Den gick snabbt och helt otroligt bra. Vi har satt i lite nya mätare och grejer som jag inte riktigt förstår mig på än, och dom funkade tydligen jättebra sa pappa, så det är ju bra.

Vi åkte runt i Runn, och enda uppgiften vi hade var att köra slut på tanken och ha kul. Vi lyckades med båda ;) Mycket gasa blev det, och det är ju alltid trevligt.

Här är lite bilder. En del är lite suddiga, men det får vi leva med... Vi kan skylla på Mr Mega Pixel eller nåt

image12

Pappa och båten efter att vi startat den på land med en vattenslang som kylvatten (annars brinner motorn upp)


image13

Båten bakom bilen. Jag och min bror fick åka bak i skåpet.
image17

Motorn, som du kanske ser ;)

image16

Pappa och Sigurd kollar alla mätare

image15

Snyggaste bilden idag :) Här går det undan!

Kommentarer
Postat av: emma

ser helt sjukt kul ut synd att jag inte var med ...fast jag åt väldigt god mat så jag vart ju inte utan båtåkningen helt i onödan :)

2007-05-27 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0