Ännu en dag i mitt liv

Hela den här dagen har gått i 190 km/h från att jag öppnade ögonen fram till nu.
Kort resumé;
  • Jag har haft mitt optikprov. Det är såå skönt att slippa tänka på det nå mer!
  • Jag var med på idrotten. Slägga var inte där, men trots regn och motvind så spelade jag golf i alla fall.
  • När jag kom hem från skolan var det bara att packa grejerna och ge sig iväg på drillträningen som började 17.00
  • Gick från träningen lite tidigare för att hinna till musikalrepet, där vi steppade loss
  • 20.30 bar det av mot paradiset. Det var min farbror som hade kalas, så nu är han 42 år. Grattis! :) Han bjöd på världens godaste älgkebab
  • Hem runt 22.30, och efter ett 43 minuter långt telefonsamtal med Emma så var det dax att varva ner
Så nu sitter man här ett tag senare, halvt zonkad...

Hittade en sån underbar grej med Nemi som stämmer väldigt bra in på mej;

image18

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0