bigger is better.

Aussies miracle moist serie är det bästa jag vet när det kommer till hårvård.
Eftersom mitt hår är så extremt torrt har det räckt för mig att använda schampo var femte till sjunde dag beroende på hur mycket produkter jag haft i samt hur mycket jag tränat. I ungefär ett år har jag kört på schampot och deras inpackning, 3 minute miracle reconstructor.
Men nu har jag lärt mig att man måste använda balsam efter att man gjort en inpackning för att stänga alla hårstrån igen. Bättre sent än aldrig.. Var därför in på Kicks idag för att styra upp mitt hårs framtid.
Det finaste var att de börjat sälja denna mirakelserie i större förpackningar och som student blir man ganska glad av att få mer för pengarna.



Tre anledningar till varför jag gillar den här serien så mycket:

1. Den är jättebra mot torrt hår. Eller som det står på schampoflaskan:
"for hair that's dry / damaged / a bit unhappy"
2. Innehållet räcker länge och är prisvärt. Ca 95-105 kr för 250 ml eller runt 135 kr för 400 ml.
3. Det luktar så himla gott. Värt att köpa bara för att kunna lukta på ibland. Man blir glad.

Plus att flaskorna är rätt snygga också.
Nog om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0