utbytt.

Min kompaktkamera gav upp i förrgår. Jag kände hur objektivet tog sina sista trevande försök till att fällas ut helt, såg hur det nästan kom ända fram och hur skärmen sedan blev svart med texten "objektivfel. starta om kam."
Försökte hoppfullt starta om den då och då i ca en timme. Sen gav jag också upp.



Såhär ser alltså kameran ut hur jag än gör med den. Inte speciellt smidigt med tanke på att den 1. inte kan ta några bilder och 2. har blivit en aning klumpigare i avstängt läge.

Löste problemet genom att köpa en ny kamera på expert igår. Började googla, jämföra och fundera så fort jag insåg att det inte fanns något hopp för den gamla.
Här är resultatet:



Det är nu jag skulle kunna börja rabbla en massa tekniska specifikationer men jag står över det. Vill du kolla upp sånt är det en Nikon P300.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0