Kära dagbok.

När det gäller dagboksskrivande är jag en periodare. Ibland skriver jag varje dag. Ibland skriver jag inte på flera månader. Men oavsett om jag skriver eller inte så behöver jag ju en dagbok att kunna skriva i, då när jag väl får för mig att skriva. De senaste åren har jag bara haft sånna med en sida per dag och jag tänkte fortsätta med det formatet. Det är liksom lagom.
Så, här är den jag tänker köpa för 2011. Om jag lyckas hitta den någonstans..



Några små bitar ur en väldigt stor samling med minnen.

Onsdag 13 augusti 2008:
"Drilläger. Just nu är jag själv. Clara kommer i morgon för hon kom hem från Turkiet idag. Allt har gått bra i alla fall och Matrix kommer att bli ett kick-ass program! Det är sjukt snyggt!"

Fredag 10 oktober 2008:
"Emma är förbannad på mig, men hon "kan inte riktigt sätta fingret på vad det är". Hon skulle fundera på det tills i morgon men jag slår vad om att hon inte vet då heller..."

Söndag 26 oktober 2008:
"Long story short: X har fått för sig att Y gillar henne och eftersom hon är av den desperata typen kommer hon antagligen att försöka göra något dumt ikväll. Z kommer att bli helt förstörd och jag kommer inte att fatta någonting..."

Onsdag 10 juni 2009:
"Alla onsdagsutgångar slutar på Statoil i Borlänge, och så gjorde även denna efter en kisspaus i skogen vid City Gross."

Måndag 26 oktober 2009:
"Hon skulle till Bolanche och jag behövde åka hem och plugga. Fortfarande fulla gick vi sakta mot stan och bestämde oss för att käka frukost på hotellet. Efter det åkte jag hem."

Torsdag 7 januari 2010:
"Jag älskar det här gänget. Det är ett starkt ord, men man får nog starka känslor av att leva som vi gör.."

Onsdag 24 mars 2010:
"Jag kunde ha låtit bli att skriva det där men jag vill inte undanhålla något för mig själv när jag blir gammal och senil."

Torsdag 29 april 2010:
"Det kanske inte betyder någonting. Det kanske betyder allt..."

Lördag 14 augusti 2010:
"Fick Owetz telefonnummer på armen ifall jag skulle komma bort, jag hade inte telefonen med mig."

Onsdag 24 november 2010:
"Hon verkar fortfarande skeptisk och ser det nog mer som ett nederlag än en seger. Men jag är övertygad om att det här är början på något fantastiskt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0