Soon to be aspackad.

I måndags var jag till kupolen för att köpa de sista grejerna inför resan. Nu får det fan vara nog, jag orkar inte med en enda grej till som jag glömt. Isåfall får det vara. Jag köper det där borta om det skulle bli så.
Skit. Kom just på att jag ska fika på kupolen med Emma idag. En sista tur dit men sen.. sen kommer jag inte att sätta min fot där förrän nån gång efter 3 mars.

Åter till måndagen. Jag stressade dit för att hinna träffa Clara innan hon skulle därifrån vid tolv. Vi träffades på Bokia och pratade ett tag. Sen kollade hon konstigt på mig och frågade,
'men.. var har du handduken?'
Handduken. Den jag smsat om kvällen innan, att hon kunde få den innan jobbet där på måndagen eftersom det blev så sent på söndagkvällen. Det var på grund av den jag hade stressat men det hade jag glömt.
Bra.

Nu har jag i alla fall lämnat handduken och köpt de sista grejerna. Det enda som är kvar är att packa ner alla grejer som ligger på min väska, och tvätta. Fattar inte riktigt hur allt ska få plats bara. Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0