Maj, minnen och tre födelsedagsbarn på samma dag

Träffade Maria igår för första gången på länge. Vi pratade gamla minnen, nuvarande status och spelade 500. Det var riktigt roligt även om det var en skapligt kort visit, och från och med nu ska vi ses oftare.

Var på bio med Emma och Sabrina också. Vi såg Fast and the Furious. Den var okej, men kanske inget man borde se på bio...

Idag fyller tre av mina släktingar år, och alla bor i samma hus. Det är Klas, Katta och Ellen, så idag blir det storkalas ute på Sunnanö. Innan kalaset ska jag hinna plugga lite i solen. Det var tanken i alla fall. Efter kalaset ska jag hinna träna innan jag eventuellt drar ut till Nettan. Måste bara höra så att hon är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0