Att vakna, att tala i telefon och att sova

Idag har jag gjort allt jag ska. Förutom att vakna i tid. Förresten så har jag inte somnat i tid heller eftersom jag inte gått och lagt mig än.

Jag pratade i telefon med farmor idag för första gången på länge. Kul att höra vad hon och farfar har för sig faktiskt. Det är synd att det är så långt ut dit där dom bor, annars skulle jag hälsa på oftare. Vi ska vara nostalgiska någon dag och käka mini-semlor och kolla på Astrid Lindgrens filmer.

På tal om att prata i telefon.. Jag pratade med Emma nyss, tills telefonen dog av batteribrist vill säga. Det var trevligt att få prata med henne en stund så här på kvällen! Fast jag misstänker att hon är lite besviken för att hon inte fick redogöra sin bloggläsarstatistik för den här veckan.
Om du läser det här: Jag ringer dig när jag laddat telefonen, och då kan du få tala om hur många som läst din blogg. Jag lovar.

Nu ska jag faktiskt sova. Det ska jag göra i morgon också för jag har sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0