Rise and shine!

Det var inte min morgon i morse.
Det börjar med att jag vaknar 04.30 när klockan ringer.
'Jag behöver inte plugga riktigt än, jag kan sova en timme till...' tänker jag, kryper ner i sängen igen och FAN! Det går inte att somna om. Jag ligger helt klarvaken halv fem på morgonen och stirrar upp i taket.
Efter vad som känns som en evighet lyckas jag faktiskt somna. Nästa gång jag vaknar är klockan 08.20. Jag hoppar upp ur sängen och ser bussen åka förbi utanför. Jag kommer att bli sen till skolan och jag har inte pluggat ett skit.
Hoppas att du hade en bättre morgon...

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Ja jag hade nog en bättre morgon, en smärre försovning och kom till bussen i sista minuten. dock han ju jag med bussen iaf, och hur de blir när man vaknar och inte kan somna igen. känner allt förväl igen den skiten :( händer oftare nu tycker jag igen, efter de verkade bli bra.



och P.s du kan ju ringa om DU är vaken vill säga ;)



// Hugs kuss Daniel

2009-03-11 @ 12:54:19
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0