Jag + Jesus = omöjligt!

Okej, jag bytte ut Jesus mot Moder Teresa - och vips så blev allt mycket lättare. Nu känns allt lugnt, för nu är jag äntligen färdig.
No more plugg. High-five på den!!
Om några timmar är det bussen till Säter som gäller så att jag kan lämna in uppgifterna, sen ska jag käka thai med Emma och Sanna.
På kvällen har vi drilluppvisning kl 19 på Stora Björn. Har du tid över så får du gärna komma! Det är en så kallad cafékonsert, så det finns en massa bord att sitta vid och en massa fika att köpa (eventuellt en massa fika du kan låta bli att köpa om det känns bättre). Det blir nog rätt mysigt skulle jag tro. Dessutom kan man köpa biljetter till våran trumkårskonsert. Trumkåren ska lägga ner nu i vår, så om du aldrig sett dom förut borde du verkligen göra det nu. Det brukar vara riktigt kul att se faktiskt.

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0