Frukost

Alla har vi olika rutiner och vanor som vi genomför på morgonen. Vissa tycker om att ta en dusch innan de äter frukost, andra gillar att duscha efter frukost. En del tycker att det är onödigt att kliva upp tidigare än 15 minuter inan bussen går, och andra vill ha flera timmar på sig för att fixa hår, smink, kläder och annat. Vissa äter mycket frukost, andra ingen alls. Jag äter frukost, och idag blev det frukost på amerikanskt vis...
Sanna blev hon lite smått förvånad när jag började steka ägg och bacon.
"Är du seriös?! Du vet att jag skojade igår när jag sa allt det där om bacon, ägg, vita bönor i tomatsås och toast med marmelad..."
Ja jag var helt seriös. Vad passar inte bättre an lördagmorgon än att käka en halv-amerikansk frukost? Ägget jag stekte åt Sanna hade dessutom samma form som USA. Det enda som fattades var en toast och lite blueberry pancakes... Det får bli nästa helg när jag är i fjällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0