En söndag i februari

Coop Forum, kakao, mjölk, varm choklad, termos, boots, bräda, Daniel, Romme Alpin, fångrem, liftkort, sittlift, bromsa, stockholmare, grön backe, start-stop, fika, andra sidan, hemvägen, hämtning, träning, platser, kaos, kusin, hem, barn, skruva, studion, saft, film och alldelens snart: sova och ladda om inför i morgon.

Vi tog i rätt hårt idag och nu känner jag av benen lite. Men inte lika illa som Sabrina känner av sitt vänsterknä misstänker jag - så jag ska inte klaga!
Dessutom är det sportlov, och då känns det verkligen inte som att man borde klaga.
Ja, om man inte heter Sabrina och har ett vänsterknä.
Jag har ett vänsterknä och heter Sanne. Det verkar fungera mycket bättre...
Ett namnbyte kanske vore något för henne?

Kommentarer
Postat av: sabrina

Jag ska nog testa det där med namnbytet ;)Har iaf dumpat kryckorna helt nu, mer eller mindre ^^

2009-02-22 @ 23:05:46
URL: http://katainen.blogg.se/
Postat av: Dannyboy

denna kommentar kommer ju lite sent kanske? ;D men sist jag skulle kommentera gick det inte, sedan dess har jag glömt av de :O



Men jag måste bara tacka för 4 härliga dagar i backen med dig! även om de var skador som kom med så var det underbart trevligt! :D



p.s vi måste ha en kusin dag!!! :D

2009-03-02 @ 12:10:05
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0