"Voy a ir a Australia con Dylom..."

Igår var jag hos Sabrina. Vi gick och köpte godis på OK. Efter det kom vi på at det skulle vara gott med pizzabröd och sås, så vi övervägde genast för- och nackdelar.

Fördelar:
Det är gott
Man blir mätt
Vi slipper laga mat

Nackdelar:
Det kostar pengar

Med fler fördelar än nackdelar gick vi in på pizzerian.
Jag: 'Kan man få köpa bara bröd och sås?'
Pizza snubben: 'Ja, jag har ett bröd här i ugnen. Ni kan få det, vi tänkte ändå slänga det.'
Jag: 'Åh vad snällt! Tack!'
Vi går och sätter oss vid ett bord och börjar käka.
Jag: 'Nu finns det ju inga nackdelar mer...'
Sabrina: 'Hahaha nej.'
Hon tänker efter ett tag; 'Men... Tänk om det här var hans kvällsmat?'

När vi kom tillbaka till lägenheten kollade vi på ett avsnitt av L-word. Jag är inte såld, och jag kommer inte att börja följa serien. Tack och lov!
Vi gjorde inte så mycket mer förutom att skratta tills vi fick kramp och prata om oväsentliga saker som Charlie.






Kommentarer
Postat av: sabrina

charlie är inte onödig!!!

2009-04-01 @ 12:25:07
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0