Ett projektarbete, en sallad och en gratis resa...

För jobba, det skulle hon inte !
Blev lite fel idag, men det var inte mig emot. Det är ju så mycket roligare att få
arbeta med sitt älskvärda projektarbete. Eller?
Var i alla fall och käkade ute i solen med Sanna, Emma och Kalle idag.

Kalle: Men vad är det här?
Sanna: En ceasar sallad.
Kalle: Men det finns ju ingen pasta i.
Sanna: Du ville ju ha en ceasar sallad?
Emma: Tänk om man levt på romarnas tid...
Sanna: Då hade du inte levt nu.
Kalle: Visste ni att alla romares namn slutade på bokstaven s?
Sanna: Haha ja som Ceasar? Det slutar ju på s...
Kalle (nöjt): Han hette Julius. Julius Ceasar.

När jag gått till bussen kom jag på att jag inte hade mitt busskort med mig.
Tur att jag är så bra på att hitta på dåliga ursäkter till varför jag måste få åka med ändå. Utan pengar kommer man annars inte långt, men jag kom ända till Gruckelby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa Prata det är då en sak du kan =)

2009-04-24 @ 16:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0