Jag är ingen sill.

Amanda bröt armen idag på idrotten och åkte till Falu lassarett. Klassen måste flytta fysikprovet eftersom vi ska till Framtidsmuséet den dagen då vi skulle haft prov. Första april, och många har säkert känt sig som sillar...
Hittills har jag inte blivit lurad, men än så länge är det några timmar kvar på dygnet.

De yngsta drillgrupperna håller på att göras om. Därför hade jag och Emelie den sista träningen med F-gruppen idag. Det var lite sorgligt faktiskt, för dom har verkligen blivit jätteduktiga! Emelie kommer att fortsätta ha några av dem, men jag kommer att ha uppflyttningsträningar med C-gruppen istället. Jag kommer att sakna dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0