Nej tack, jag vill inte ha något kvitto!

Sabrina: Har du fyra kronor som jag kan få?
Jag: Nej
Sabrina: Nej jag skojade! Har du 50 öre som jag kan få?
Jag: Nej
Sabrina går fram till kassan och betalar med kortet.
Jag: Stora utgifter...
Kassören: Var det bra så?
Sabrina: Japp
Kassören räcker fram kvittot
Sabrina (väldigt bestämt): Nej tack, jag vill inte ha kvittot!
Kassören (försiktigt): Men du måste skriva under när du betalar med kort.
Sabrina skrattar lite nervöst, gör en turbounderskrift och går snabbt ut ur butiken.

Åh jag bara älskar onsdagar!

Kommentarer
Postat av: sabrina

Otroligt roligt hörru ^^

Tack för att du inte låter mig glömma mina pinsamheter... Haha.

2009-04-23 @ 15:30:51
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0