Sjuk?

Gud vad jag bloggar. Inte så konstigt kanske eftersom jag har en inställd lektion och har ganska svårt för att göra det jag borde göra när ingen säger åt mig att göra det. Get the point? Det blev en väldigt lång och konstig mening, men man måste göra så ibland för att få ut vad man menar så att folk förstår (ännu en lång och konstig mening...). Förlåt.
Hur som helst är jag förkyld nu igen. Går just nu på Kan Yang, och jag har faktiskt blivit lite bättre. Hoppas i alla fall att jag blir helt fri från skiten snart så att jag och Sabrina kan åka och träna igen. Det var ett tag sedan nu...

Kommentarer
Postat av: Can Al Ster

Tack för dina fina kommentarer i min blogg. Ja, det var långt nog, nästan. You need to work on the asskissing liksom. Nej jag skojar, du är helt underbar som du är. Och ja, höstlovet blir bäst!

Kanske ska skriva något som har med ditt inlägg att göra... Ja, kom tillbaks till svea med mig snart, tråkigt utan dig. Baby baby.

Och ja, back to work, här sliter somliga och du sitter och skriver blogg?! SLURK

2008-09-11 @ 10:10:23
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0