Måndag morgon

Jag vaknade upp i Sabrinas lägenhet i morse. Jag älskar hennes lägenhet! Dels för att det är Sabrinas lägenhet, och för att hon bor där, men även för att man sover så bra där. Jag åkte dit igår efter besöket på Bakfickan, och vi försökte göra klart engelska uppgiften. Vi kom inte så långt... Bland annat var vi väldigt ofokuserade, i alla fall jag, och det blev inte lättare av att hon bjöd på bullar som hon bakat dagen innan. Vi kom på en liten bit i alla fall, och vi får se om vi hinner klart innan torsdag.
Innan vi somnade klottrade hon ner hela min rygg med diverse streckgubbar, hästar och meningslösa upplysningar. Plus en smiley på min högerarm. Den hade i morse förökat sig och hamnat i mitt ansikte... Men söt var den!






På tal om att sova skönt, så kom jag att tänka på ett par sängar jag såg för ett tag sedan... Jag skulle vilja ha en rund säng. Den kanske inte är så skön att sova i, men den ser ju i alla fall cool ut. Man ka ju ha den istället för en soffa någonstans...


















Här är "The tree bed". Lite snövit-stuk sådär...












Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Feel free to buy me Snövits säng ;)

Och ja, du är väl förlåten då! Don't you ever stand me up again ;) Ska jag ta med bullar ikväll? Dum fråga, Svar: JA. And oh, vi har träffats för lite denna vecka, I've missed you. Yes indeed. Syns ikväll;) SLurk

2008-09-24 @ 14:37:45
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0