Vernissage






Var på vernissage idag för första gången i mitt liv. Det var Baskrarna som ställde ut på Saga, så jag, Emma och Amanda var dit för att kolla.

Emma köpte en tavla som Lena målat. Om det inte vore för att Emma köpte den så hade jag lätt gjort det. Bakgrunden var orange, och man ser en mörkhårig tjej i lila klänning som med utsträckta armar står framför en stad. Det ser ut som om hon dansar. Riktigt coolt med orange och lila ihop faktiskt.

Jag blev helt kär i en tavla som heter "Universum", målad av Eva-Lena Karlsson. På bilden är färgerna inte riktigt som de är i verkligheten, men den är verkligen grymt snygg! Vad tycker du?
Jag är lite sugen på att köpa den...





Bilden är lånad från http://www.elk.nu/

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Om färgerna är bättre i verkligheten så är den nog skit snygg! Man kan se många saker i den jag gillar det. Go for it!

2008-10-11 @ 22:14:21
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0