Weird? Maybe a little. Well, yes. Definitely maybe...

Klockan är ungefär 4 på morgonen.
'Välkommen hem!' tänker jag. 'Tack tack.'

Jg ogv og vqfca,
ucy jgt - cpf jga!
Jg vcnmgf vq jgt hqt vjg tguv qh vjg lkijv.
Ogv og cv yqtm, yjkng jg ycu jqnfkpi jgt vkijv.
K fqp'v mpqy yjcv vq uca,
dwv K vjkpm K co uqtta, gxgp kh kv'u qmca.
Yg ctg dqvj htgg vq fq yjcv yg ycpv,
vjcvku qpg qh vjg tgcuqpu vjcv ocfg jko oa fgdwvcpvg.
Yjgp yg nqqmgf kpvq gcejqvjgtu gagu vqfca, jg qrgpgf fqqtu.
I ycpvgf vq vgnn jko, "K'o aqwtu"

"Jag är ledsen, men ändå glad. Skuldkänslorna finns, men också en stolthet. Lugnet för min fruktan borde göra så att jag känner mig övergiven. Ändå är jag hoppfull, trots denna avsky. Jag är intresserad och förvånad. Lyckan har gjort mig olycklig, och ändå är jag lycklig."
Är du lycklig?





The beat of your heart is the rythm of your soul.

(Frågan är bara om du lyssnar till det eller inte...)

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Kusin min du vet det är bara höra av dig om det är något som felar eller inte känns bra, även om du bara vill ta ett prat. Dock vi inte träffas mycket betyder de inte att jag inte finns där för dig. Jag ställer mer än gärna upp och pratar med dig så du vet, du har mitt nr och du vet vart jag bor så bara hör av dig. över till frågan om jag är lycklig, det är svårt att säga. jag har kärleken som gör mig lycklig men sen är de ju så många bitar som gör en olycklig.

2008-10-12 @ 11:49:43
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/
Postat av: sabrina

Hmm. Du, en lycklig Sanne är en lycklig Sabrina, och allt du gör får mig att vilja vara en bättre människa. Kanske inte mycket till tröst nu, men alltid något. Och vi behöver en mys-pys-kväll. Understood?

2008-10-12 @ 20:50:26
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0