Försöka går ju...

Okej, idag har jag gjort flera tappra försök till att spela gitarr. Men jag har för korta fingrar för att spela gitarr!  Det går bara inte!! Jag når helt enkelt inte så långt som man ska kunna nå... Gitarr är ett väldigt mysigt instrument, men tyvärr inget för kort-fingrade personer. Jag försökte spela låten här nedanför, Promise, men det enda jag kan spela någorlunda är melodin. Ackord går inte alls! Eller jo det gör det, fast väääldigt sakta och med stora pauser för grepp-byte haha. Låten finns här om du vill testa :)

Summa sumarum: Jag överlåter gitarrspelande till de som kan det. Det är nog inget för mig och mina små händer...

Kommentarer
Postat av: Meister

Haha du vet vad man säger små fingrar ,,, svår att spela accord :P haha

2008-10-31 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0