Can you hear the garlic talking from my mouth?

Igår kväll kom Sabrina hit. Jag är väldigt förkyld, så jag tänkte prova det där med att käka vitlök för att bli frisk. Därför käkade jag en vitlöksklyfta innan vi gick ut i studion för att göra klart våran låt. Inte så snällt kanske... Jag har nog aldrig hört någon som klagat så mycket över att det luktade vitlök, och Sabrina brukar inte klaga i första taget hehe. Men jag kände mig mycket bättre i morse, även om den hemska lukten fortfarande hängde över mig. Sorry Sabrina, men i ett förhållande måste man räkna med både med- och motgångar. Den här gången räknas kanske som en motgång med tanke på att jag låg och andades på dig hela natten... Jag ber om ursäkt för mitt nattliga beteende haha.
Nu på kvällen gjorde jag tzatziki med väldigt mycket vitlök i, så i morgon borde jag må ännu bättre.


"Hon är duktig den där Sanne"
                    -Sabrina Katainen


På drillträningen idag misslyckades jag kasta staven så att den fick väldigt mycket spin, och hamnade rakt på näsan. Så nu sitter jag här med en stor bula som gör jätteont. Hon är förkyld, har en bula på näsan PLUS att hon luktar vitlök. Great... Who could resist her?




Kommentarer
Postat av: sabrina

Haha. Fint citat. Och jag kunde knappt sova för du luktade så illa.

Gotta make you disappointed, though. Jag måste sluta skriva om dig i min blogg, du är med för mycket :P Jag orkar inte ens lyssna på mitt eget tjat om hur bra och konstig du är. Hoppas det här inte skadar ditt ego alldeles för mycket. Syns ikväll;) Slurk

2008-10-02 @ 17:50:05
URL: http://katainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0