Måndag

I morse vaknade jag upp i en etta i Säter, och bredvid mig låg ett kanalster :D Igår kom jag dit och vi kollade på scrubs och snackade skit. Hur mysigt som helst! Jag kommer garanterat på återbesök så fort jag kan.
Dagen i övrigt har inkluderat en engelskalektion, en spanskalektion, ett besök på kupolen (HEMSKT, I know...), ett hembesök av Emma, en grillning, en epilering och en datorsittning. Dagen i helhet skulle kunna betygsättas med ett starkt VG. Om en vecka sitter jag i Spanien med Amanda, Lollo och Roxy... Wiiiieeee :D

I morgon är det tisdag. Underbara tisdag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar på dig, mys och scrubs med dig i min etta ska bli en välutnyttjad tradition! :D

2008-05-20 @ 00:03:35
URL: http://katainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0