We will rock you!


Idag (igår blir det ju, eftersom klockan har passerat lördag för flera timmar sedan) träffade jag Sara :)
Vi gick till tågstationen för att sällskapa Malin som skulle med ett försenat tåg. Det var riktigt länge sedan jag träffade henne sist, så det var roligt! När tåget tillslut kom så gick jag och Sara och fikade på Café Esplanad. Sen gick vi till Konsum, Hemmakväll och slutligen Lidl (Sara hade lovat att det säljs sjukt god och gul vaniljglass där, vilket senare visade sig vara helt sant - den var gudomlig!).
Efter all shopping i mataffärerna åkte vi hem till mig och satte oss i studion. Garderade med godis, glass, ananas, bakgrunder och inspelnings teknik körde vi igång med att spela in Queens "We will rock you". Det blev helt okej - för att vara två 90:r som kände sig helt opeppade att spela in.
Vill du höra den kan du ju höra av dig! ;)


Nu blir det tack och godnatt. Eller kanske godmorgon... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0