Konsert i Falun & Övernattning på Tyskö

Fredagen var en slapp dag. Oerhört skönt! Vid 17:53 tog jag buss 254 till Falun för att sedan ta mig ut till Främby Udde. Där träffade och lyssnade jag på Sara och Malin som spelade där. Det var jätte mysig stämning och dom spelade och sjöng hur bra som helst :)

Senare mötte jag upp Amanda på Ica Maxi. Vi handlade och begav oss till Torsångs Café där Nöffen, Palander och Thelander väntade på oss i Palanders båt. Därifrån tog vi oss ut till Tyskö för att grilla och övernatta. Grillade gjorde vi (some of the sausages went a little... darker than usual...), och så spelade vi fylle-plump och skrattade å hade oss. Roligt var vad det var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0