Helgen är över

Efter en helg med Blåljusfest och drilläger är det skönt att få lugna ner sig lite.

Fredag...
Blåljusfesten var kul. Mycket folk, runt 150 tror jag att det slutade med. På Buffé bordet fanns en helt gudomligt god ost sås och jättegoda nachos. Micke spelade med The Lance och sen var det Farbror Fläsks tur att inta scenen. Hemfärd runt tolv p.g.a. lördagens kommande aktiviteter...

Lördag...
Nilfisk - your friend!
8.00 ramlar jag och Emma in på Bolanche. Dax att städa. Sanna var också där, och vi blev klara runt 13.
Vidare på drilläger med B-gruppen. Vi gick igenom ett nytt program, och sen klippte vi allas pom poms. Det låg vita små plastremsor över hela golvet (det såg ungefär ut som att det snöat). På kvällen köpte vi pizza på American Take Away och kollade på melodifestivalen. Jag och Karin somnade först av alla (är det ett ålderstecken?!)

Söndag...
Efter en frukost på musikskolan gick vi över till tjärna igen för att fortsätta på programmet vi gått igenom dagen innan. Det gick riktigt bra. Runt 16 var allting klart (alla hade åkt hem, jag och karin hade gjort klart alla rester, och vi hade fixat kläder till gruppen som dom ska ha på drillshowen). På kvällen käkade jag och Emma på bakfickan.
"Sitter ni ihop eller?"
Det är det nog många som undrar...

Jag såg något helt galet idag, men jag kan tyvärr inte tala om vad. It was really funny though...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0